Nyheder | Rønnow Arkitekter søger ny piccoline/piccolo Rønnow Arkitekter søger ny piccoline/piccolo

Da vores nuværende piccoline starter på sit studium, søger vi pr. 10. august en ny piccoline/piccolo til tegnestuen.
Har du lyst til at gå til hånde i en spændende og kreativ virksomhed og være et vigtigt omdrejningspunkt i hverdagen for tegnestuens ca. 30 ansatte, så er et job som piccoline hos Rønnow Arkitekter måske noget for dig?

Jobbet
Overordnet vil du bl.a. skulle varetage følgende opgaver:
• Varetagelse af frokostordning, herunder indkøb og anretning/afrydning
• Oprydning og let rengøring
• Sortering, opdatering og organisering af post, aviser, kataloger, materialearkiv og bibliotek
• Arkivarbejde, herunder organisering, udbygning og vedligeholdelse af fysiske/digitale arkiver, skabeloner og databaser
• Indkøb
• Telefonpasning
• IT relaterede opgaver, herunder printe- & scanneopgaver samt evt. mindre layout-/ tegneopgaver
• Diverse ad hoc opgaver af praktisk karakter, herunder hjælp til tegnestuens øvrige ansatte

Kvalifikationer
Som person er du venlig, åben og imødekommende. Du formår at arbejde struktureret, selvstændigt og være omhyggelig med alle dine opgaver.
Du er pålidelig og pligtopfyldende og ikke mindst særdeles servicemindet.
Du har flair for IT, og kan du håndtere Adobe pakken, vil det være en fordel.
Du kan arbejde effektivt og formår at være fleksibel i forhold til evt. deadlines på ad hoc opgaver.
Du kan flydende dansk i skrift og tale.

Om os
Rønnow Arkitekter er en alsidig arkitekttegnestue med speciale inden for restaurering, transformation, om- og tilbygning og vedligeholdelse af kulturhistorisk og arkitektonisk betydningsfulde bygninger samt nybyggeri af høj kvalitet. Tegnestuen er endvidere specialiseret inden for arbejdet med undervisningsbyggeri.
Vi har et uformelt og åbent miljø, og hos os får du et spændende job og en travl hverdag.
For den rette ansøger vil der være rig mulighed for at påvirke jobbet, evt. med varetagelse af yderlige fagligt relaterede opgaver, herunder også mulighed for udvidelse af arbejdstiden.

Løn- & ansættelsesforhold
Løn iht. kvalifikationer og nærmere aftale.
Ca. 20 timer ugentligt, fordelt på alle hverdage mellem ca. kl. 10-14.
Ansættelsen vil være med start fra medium august 2017.
Vi forudsætter at du kan varetage stillingen som minimum i et år.

Ansøgning
Matcher din profil kvalifikationerne, og er du interesseret i jobbet, så send os gerne en kortfattet ansøgning med motivation og CV.
Ønsker du nærmere oplysninger omkring stillingen kontakt Anette Zilmer Theisen, azt@ra.dk eller på telefon 33 11 61 61.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest.