Vil du være en del af et spændende og kreativt team og medvirke til at præge dagligdagen på tegnestuen, så er en stilling som økonomi- & administrationsansvarlig medarbejder hos Rønnow Arkitekter måske noget for dig.Du vil som økonomi- & administrationsansvarlig medarbejder medvirke til tegnestuens daglige drift og få ansvaret for tegnestuens økonomihåndtering i tæt samarbejde med ledelsen samt varetage øvrige administrative og personaleadministrative opgaver.Sammen med ledelsen skal du bidrage til udviklingen af virksomheden, også i forhold til at identificere forbedringsmuligheder og sikre, at vore administrative procedurer er effektive og fokuserede.Se hele jobannoncen her.Matcher din profil kvalifikationerne i annoncen, og har du mod på en udfordring i en kulturstærk og kreativ virksomhed, hvor du kommer til at spille en vigtig rolle i virksomhedens fortsatte vækst og udvikling, så fremsend din skriftlige ansøgning og CV sammen med relevante bilag og anbefalinger.Din ansøgning sendes til: arkitekt maa Gunilla Rønnow på gr@ra.dk. Mærk ansøgningen ‘’Ansøgning Økonomi- & Administrationsansvarlig medarbejder”.Frist for modtagelse af ansøgninger er d. 15.10.2014.Vi afholder ansættelsessamtaler i uge 45 og evt. opfølgende samtaler i uge 47.Vi ser frem til at modtage din ansøgning.